תקלה פייסבוק / סרטים לצפייה ישירה ולהורדה: ההר שבינינו לצפיה ישירה : לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות.

לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.

בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. ×
×"×'חור ×"×–×" ×'ישר לאשתו ×'×"ו×"×¢×" על "תקל×" קטנ×" עם ×"יל×"" וז×" מ×" from www.pitria.com
קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם.

סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים.

במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . מודעים לכך שאנשים מסויימים חווים בעיות, אנו פועלים להחזיר את המצב . גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.

גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות.

בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . סרטים לצפיי×
סרטים לצפיי×" ישיר×" ול×"ור×"×": ×"נשיק×" ×"אחרונ×" של ×"קיסר לצפי×" from 1.bp.blogspot.com
תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. מודעים לכך שאנשים מסויימים חווים בעיות, אנו פועלים להחזיר את המצב .

בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל .

משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. מודעים לכך שאנשים מסויימים חווים בעיות, אנו פועלים להחזיר את המצב . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח .

גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל .

גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. סרטים לצפיי×
סרטים לצפיי×" ישיר×" ול×"ור×"×": אסטריקס ושיקוי ×"קסמים לצפיי×" from 1.bp.blogspot.com
משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם.

הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק.

בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות.

תקלה פייסבוק / סרטים לצפיי×" ישיר×" ול×"ור×"×": ×"×"ר ש×'ינינו לצפי×" ישיר×" : לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות.. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. מודעים לכך שאנשים מסויימים חווים בעיות, אנו פועלים להחזיר את המצב . במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל .